woensdag 16 maart 2011

Poppenbed opgeknapt

Mijn hemel, wat een project is dit geworden. Het poppenbedje van de kringloopwinkel bleef maar in de kamer staan. Ik zou er mee beginnen en er kwam steeds van alles tussen.
Ik had vanochtend een afspraak en die kwam te vervallen. Toen ben ik uiteindelijk begonnen om het bedje op te knappen.


Allereerst heb ik het bedje 2 keer in de grondverf gezet. Om de antiek-look te krijgen heb ik het daarna weer helemaal opgeschuurd.
Daarna ben ik begonnen met stempelen. Ik heb de roosjes gebruikt uit de serie "Life's special moments" van Stampin'Up.

De stempels heb ik ingeschilderd met acrylverf. Nooit geweten dat me dat zo gemakkelijk af zou gaan. Best leuk, beetje mengen en gewoon doen!

Tijdens het drogen heb ik het matrasje en het lakentje genaaid. De sprei of de deken heb ik in de avonduren gehaakt.

En, spelen maar................

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen