vrijdag 18 maart 2011

Lentekriebels

Het duurt nog even voordat het Pasen is maar het steekt toch wel aan als je in de winkels de Paas- & voorjaarsspullen ziet liggen.
Ik heb gister een bosje tulpen gekocht en besloot om een oud soepblik om te toveren tot vaas. Tussen het bosje tulpen heb ik nog wat berkentakken geschikt. Je moet er nu wel bij zijn want de takken kunnen elk moment uit spruiten met dit zachte weer.

Voor het verpakkingsdoosje van Stampin'up heb ik de stempelset "Loads of love" & de "loads of love accessoires" gebruikt (tevens Stampin 'Up).

1 opmerking:

  1. Wat gezellig dat je volger van mijn blog bent geworden. leuk!
    Dat verdient natuurlijk een wederbezoekje :)
    Een ontzettend leuk idee zo, dat gehaakte hoesje om het blik. Dat ga ik onthouden!
    Erg fleurig....laat de lente maar komen ;)

    BeantwoordenVerwijderen